loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 840 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

.: اس ام اس و پیامک با موضوع خاطرات :.

ورود به آرشیو اس ام اس های خاطره

http://axgig.com/images/11188939164453528559.jpg

 

چه یکی باشد چه صدتا

خوب که باشد دمار از روزگارت درمیاورد …

خاطرات را میگویم !
.
.
.
چه سخت است مرور کردن خاطراتی که روزی شیرین ترین بودند

اما حالا آنقدر تلخ شده اند که هم دلت را به درد می آورند

هم اشکت را در می آورند !
.
.
.
گاه خاطرات خنده دار

ساده ترین بهانه برای گریستن میشوند …
.
.
.
زندگی زیباست که گاه خاطره ای در میان خاطره ها

خاطره ی خاطره ها می گردد …
.
.
.
خاطره یعنی گذشته ، نگذشته !
.
.
.
به من مجوز چاپ نمی دهند

میگویند داستانی که نوشته ای قابل باور نیست

اما من فقط خاطراتم را نوشته بودم
.
.
.
بعضی اوقات فکر می کنم که

شاید بهشت خاطرات گذشته باشد
.
.
.

باران سربی میشود وقتی نیستی

میریزد بر سرم خاطراتت
.
.
.

از سرم دست برنمی دارند خاطرات خوش نداشته ام !
.
.
.
من ازت خاطره دارم وقت بارون …

این خودش درد کمی نیست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 624
  • بازدید ماه : 1,799
  • بازدید سال : 16,494
  • بازدید کلی : 2,207,799