loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 625 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

.: فال امروز شنبه 30 آبان 94 :.

ورود به آرشیو فال روزانه

 

 

متولد فروردین : ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

متولد اردیبهشت : شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

متولد خرداد : شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

متولد تیر : حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی‌است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می‌کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد مرداد : امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

متولد شهریور : کمتر فعالیت کردن و بیان کردن احساساتتان باعث ناراحتی شما می‌شود، برای آنکه معمولاً برایتان راحت است که مشکلات را حل نشده رها کرده و در موردشان صحبت نکنید. با وجود این شما اکنون می‌توانید به پیشرفت احساسی مهمی دست یابید، اما نمی‌توانید با موانعی که وجود دارند مقابله کنید. امروز روی پروژه‌های جدیدتان کار نکنید و اگر امکان داشت حتی به تلفنها و ایمیل‌ها نیز پاسخ ندهید.

متولد مهر : شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینکه شما زمان و انرژی‌ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

متولد آبان : شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

متولد آذر : امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!

متولد دی : امروز بسیار سخت است که کارهای روزانه کاری خود را سروقت به اتمام برسانید به خاطر اینکه تمرکز شما بیش از همیشه پراکنده است. ماه خودنمای نشان شما در ششمین خانه از “جزییات‌تان” به رویکرد عملی شما نسبت به کارتان وارد می‌شود. اما این تنها در رابطه با فعالیت های بیش از اندازه شما نیست؛‌ بلکه درباره توانایی شما درباره یادگیری همزمان از منابع مختلف است. آگاه بودن از اینکه چه اتفاقی می‌افتد بهترین راه برای ساختن آینده تان است!

متولد بهمن : شما ممکن است فکر کنید که نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می‌دهید، اما ممکن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینکه فکر کنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید که خودشان بگویند واقعاً چه می‌خواهند. لازم است بدون تلاش کردن برای تغییر دادن فکرشان کاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.

متولد اسفند : امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 16,461
  • بازدید کلی : 2,207,766