loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 801 جمعه 27 آذر 1394 نظرات (0)

 

.: جوک جمله سازی آذر 94 :.

ورود به آرشیو اس ام اس های خنده دار

اس ام اس طنز

 

   

به غضنفر میگن با بالش جمله بساز میگه یه کبوتر دیدم زدم به بالش!! میگن نه!با اون یکی بالش میگه پس زدم به اون بالش!! میگن بیخیال!با تشک جمله بساز! میگه تو شک داری...
.
.
.
   

فیلسوف یعنی چه؟ وقتی فیل بین انسان و خورشید قرار گیرد بطوریکه سایه آن روی انسان بیفتد، به این پدیده فیلسوف میگویند.

.
.
.
   

به حیف نون میگن با اتوماتیک جمله بساز؟ میگه اووووووو تو ماتیک مالیدی!!!!

.
.
.
   

به حیف نون میگن با آنجلس جمله بساز؟ میگه: توالت مردانه انجلس(جلوست)!!!!!!!!!!!!!!!!

.
.
.
   

به غضنفر میگن:با شیشه جمله بساز؟ میگه:ساعت شیشه!!!!!!!! میگن: بافرشاد جمله بساز ؟ میگه:روح غضنفر شاد !!!!!!!! میگن: با توکیو جمله بساز ؟ میگه: من مامانمو دوست دارم توکیو!!!!!

.
.
.
   

باور تون نمیشه پسرعموم کلاس اوله میره معلمشون بهش میگه با کتاب.معلمومدرسه جمله بساز؟میگه کتاب معلم ومدرسه افتظاح است. بزن لایکو

.
.
.
   

به یه مرده میگن:یه جمله بگو که توش ۶تا بیل باشه میگه:نمی دونم هابیل با بیل قابیلو کشت یا قابیل با بیل هابیلو کشت سوالای امتحان زیستمون تو حلقم اگه خنده دار نباشه

.
.
.
   

معلم= با حسن جمله بساز دانش اموز=من با احمد رفتم سینما معلم=اینکه حسن نداشت دانش اموز=اخه حسن نیومد

.
.
.
   

به غضنفر میگن با هواپیما جمله بساز میگه من ازایران به امریکا پرواز کردم گفتن پس هواپیماش کوو گفت خوب مگه ادم با ماشین میتونه پرواز کنه؟!

.
.
.
   

به آبادانیه میگن با مخابرات جمله بساز میگه مخا برات برقصم ؟؟؟ :-)

.
.
.
   

یه نفرباخودش داشت زمزمه میکرد،من گاوم… من گاوم… من گاوم… من گاوم… من گاوم… (چراتوتکرارمیکنی?نکنه خودت بودی?)بعدیکی ازش پرسیدچراباخودت این کلمه روتکرارمیکنی?گفت:میخوام باهاش جمله بسازم نمیتونم،تومیتونی? . . (شماچطور?میتونین?) . . .خودم(نویسنده جک)تونستم:من گاوم...

.
.
.
   

دختر چیست . . . . . . . . . . چیزیه که تو به خاطرش این همه اومدی پایین پس چیز خاصیه و پرچمش همیشه بالاست…

.
.
.
   

به ظرف میگن با جیش جمله بساز . میگه غضنفر با آبجیش رفت بیرون ! بهش میگن خنگ ، منظورم شاش بود . میگه : خب با داداشاش رفت بیرون !!! اصن یه وضی

.
.
.
   

به یارو میگن یه چیزی بگو توش آب باشه میگه شیلنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1,811
  • بازدید سال : 16,506
  • بازدید کلی : 2,207,811