loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 793 شنبه 28 آذر 1394 نظرات (0)

.: اس ام اس تولد خنده دار :.

ورود به آرشیو اس ام اس های تبریک تولد

اس ام اس تولد

 

الهی همیشه مثل چراغ راهنمایی باشی

لپت همیشه قرمز ، روی دشمنات زرد ، دلت همیشه سبز

تولدت مبارک
.
.
.
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی

اگه ستاره بودی روشن ترین بودی

و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی

روز تولدت مبارک عزیزم
.
.
.
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من

تولدت مبارک
.
.
.
بهترین لحظه

لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم

بعد ۱ اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات

happy birthday
.
.
.
آهنگ خوش سه تار تقدیم تو باد

آرایش گل های بهار تقدیم تو باد

گویند که عشق هدیه پاک خداست

این هدیه هزار بار تقدیم تو باد

تولدت مبارک
.
.
.
تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم

خلاصه می کنم تا بگویم

روز تولدت مبارک باد
.
.
.
نون و پنیر رامک

جیگر تولدت مبارک
.
.
.
شکوفه های صورتی فدای مهربونیات

یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خوبیات

تولدت مبارک
.
.
.
عشق یعنی چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن به غم های دوست

دوست خوبم تولدت مبارک
.
.
.

نگاهت را قاب می گیرم

در پس آن لبخند که به من

شور و نشاط زندگی می بخشد

امروز روز توست

تولدت مبارک

.
.
.
گاو و الاغ و اردک

کبریت و گاز و فندک

جوجه و مرغ و لک لک

تولدت مبارک
.
.
.

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم

و سبدی از گل های یاس و پونه با یه آسمون ستاره

تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 16,543
  • بازدید کلی : 2,207,848