loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 930 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

.: اس ام اس با موضوع گیتار :.

ورود به آرشیو اس ام اس های گیتار

http://s2.freeupload.ir/i/00086/hvqwcw6z7lil.jpg

 

صدای گیتار
دود سیگار
و یه صدای گرفته
همدم تنهایی های من است وقتی که تو پیشم نباشی
.
.
.
حکایت جالبیست اتاق من…
گیتار دود میکند
سیگار ساز میزند
و من
تمام میشوم
.
.
.
منو تو
روی یه گیتار
دوتا سیمِ خسته
هستیم
.
.
.
حقیقت تلخیست پاره شدن سیمی از گیتار برای کسی که تنها همدمش گیتاریست دست نخورده
.
.
.
درکناری از خانه ی ما اتاقسیت سرد و آبی!
تخت و گیتار کهنه ی من، عکس یک زن به دیواری!
زنی زیبا روی و خندان، یار من بود او دورانی!
حالا من ماندم و من، گیتار و سیگار و تنهایی
.
.
.
گیتار زندگی ات را به دست نامردان نده!
چون آنان آهنگ جدایی را خوب بلد اند
.
.
.
سلام ای بی وفا ای بی مروت
سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفایی
وگرنه ما که عاشقیم بی مروت
.
.
.
ای دوست از گیتار شکسته طلب ساز مکن
.
.
.
در کناری از خانه ما
اتاقیست سرد و آبی
تخت و گیتار کهنه من
عکس یک زن به دیواری
زنی زیبا روی و خندان
یار من بود او دورانی
حالا من ماندم و من
گیتار و سیگار و تنهایی
.
.
.
زندگی عین گیتاره گاهی غمگین میزنه گاهی شاد امیدوارم که گیتار زندگییت همیشه باباکرم بزنه

.
.
.
کنار طاقچه یه ضبط صوت با چند تا نواره
که هر یه دونش واسم هزار تا خاطره داره
جاز و کلاسیک، واترز و بیتلز، غربی و شرقی
رقص پیانو، جادوی سنتور، گیتار غرقی
یکیشون پر از شعرایی که واست می گفتم
یکیو از تو، تو آخرین شب کادو گرفتم
.
.
.
با سیم ناز مژه هات یه عمره گیتار می زنم $ نگاه تو کوک نکنی، من خودمو دار می زنم$ چشات اگه رو پنجره م طرح ستاره نزنن$ دست خودم نیست دلمو به در و دیوار می زنم $تو نباشی، من مثه اون دخترکی که گم شده$گوشه دیوار میشینم از غم تو زار می زنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 1,615
  • بازدید سال : 16,310
  • بازدید کلی : 2,207,615