loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 818 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

.: اس ام اس های با موضوع خدا :.

ورود به آرشیو اس ام اس های خداوند

 

خدايا دلم به سان قبله نماست ؛ وقتي عقربه اش به سمت “تــــو” مي ايستد ، آرام مي شود …
.
.
خدا ، فراموش شده اي که هميشه روبروي ماست …
.
.
در هياهوي زندگي دريافتم چه دويدن هايي که فقط پاهايم را از من گرفت در حاليکه گويي ايستاده بودم !
چه غصه هايي که فقط به سپيدي مويم حاصل شد در حاليکه قصه کودکانه اى بيش نبود !
دريافتم کسي هست که اگر بخواهد ميشود و اگر نخواهد نمي شود !
به همين سادگي
.
.
چشمه ها در جاري شدن و علف ها در سبز شدن معني پيدا ميکنند
کوه ها با قله ها و دريا ها با موج ها زندگي پيدا ميکنند
و همه ي انسان ها با عشق …
پس بار خدايا بر من رحم کن
بر من که ميدانم ناتوانم رحم کن
باشد که لباس فاخري بر تن نداشته باشم
باشد که حتي دست و پايي نداشته باشم
و حتي من نباشد …
اما نباشد لحظه اي که در قلبم”عشق” نباشد !
.
.
حمد و سپاس مخصوص خداوند? است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم !
.
.
خدايا بيا پشت آن پنجره که وا ميشود رو به سوي دلم !
بيا پرده ها را کناري بزن که نورت بتابد به روي دلم !
خدايا کمک کن که پروانه ي شعر من جان بگيرد
کمي هم به فکر دلم باش ، مبادا بميرد
خدايا دلم را که هر شب نفس مي کشد در هوايت
اگرچه شکسته ، شبي مي فرستم برايت

.
.
مخاطب خاصت که خدا باشه ، به درک که يکي از اين مخاطب هاي زميني نداريم !
.
.
خدايا ، تو آن مشترک مورد نظري هستي که هميشه در دسترسي …
.
.
نشناخته را محرم هر راز مکن
قفل دل خود بر همه کس باز مکن
در قلک دل براي آينده خويش
جز عشق خدا هيچ پس انداز مکن
.
.
يادت باشد هيچ کجا آنقدر شلوغ نيست که نتواني لحظه اي با خدا خلوت کني !
.
.
خدايا !
در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي ميکشد مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن …
علي شريعتي
.
.
اي خدا اي بي پناهان را پناه
رهنماي عاشق گم کرده راه
ره نمي دانيم بنما راهمان
نيستيم آگاه ، کن اگاهمان
اي به هر سوزي تو را ساز دگر
اي به هر سازي تو را راز دگر
.
.
الهي درود بر آن رودي که سرود عشقش به درياي لطف تو جاريست !
.
.
خدايا دلم گرفته ؛ ميان اين همه آرزوها ، دلتنگ ترين بنده ات را درياب …
.
.
پروردگارا
مهارت مراقبت از آنچه را که به ما بخشيده اي در قلبمان بکار زيرا ما در از دست دادن استاد شده ايم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 1,770
  • بازدید سال : 16,465
  • بازدید کلی : 2,207,770