loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 706 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

.: متن تبریک روز پدر :.

ورود به آرشیو اس ام اس های روز پدر

اس ام اس روز پدر





پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد ، به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت خوب دیدن ، خوب بودن ، خوب ماندن را
با تمام وجودم دوستت دارم .
روزت مبارک
.
.
.
وقتی حضورت معنای زندگیم شد
آنقدر عاشقت شدم که لحظه ها را به شوق دیدنت سپری میکنم .
با تو بودن برایم از هر بهاری شکوفاتر است .
همیشه خندان بمانی ، روز پدر را با تمام وجودم تبریک میگویم .
.
.
.
تندیس جاودانه ایثار و فداکاری ، پدر نازنینم
به کمال روح انسان ، به حیات جسم و حیوان ، به تمام دنیا ،
به صدای رعد و طوفان ، به نسیم عهد و پیمان ،
به خدای جسم و روحم ، به نگاه پر شکوهت ، که تو را عاشقانه می پرستم .
روزت مبارک
.
.
.
بهم گفتند “پدرت ” را در یک جمله توصیف کن
هرچه فکر کردم نتوانستم .
نوشتن خوبی هایت جمله ای نیست
دفتر هزار برگ میخواهد .
فقط در یک جمله گفتم
” خدارا شکر که دارمت ”
.
.
.
پدر عزیزتر از جانم
فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم .
.
.
.
نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد ، آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد .
پدر عزیزم روزت مبارک
.
.
.
پدر جان
تو به من آموختی که ساده زیستن زیبا است و من پنداشتم ساده نوشتن هم همچون ساده زیستن زیباست .
این بهانه ای شد که بگویم بی نهایت دوستت دارم .
در روز پدر خداوند را با ناب ترین نیایش ها شاکرم و عاشقانه قلبم را تقدیمت میکنم .
.
.
.
پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم .
پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم . . .
.
.
.
پدر مهربان و فداکارم
هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم .
روز پدر را به تو یگانه حامی و پشتیبانم تبریک میگویم .
.
.
.
پدر همون کسیست که لرزش دستش دیگه چیزی ازچای توی استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن و تو انگارکوه را پشتت داری
پدر روزت مبارک
.
.
.
گل همیشه بهار ما ؛ پدر عزیزمان
باغی از گلهای معطر و روح نواز را به مناسبت روز پدر تقدیم تو میکنیم و از صمیم قلب بهترینها را برایت آرزومندیم .
.
.
.
تندیس جاودانه ایثار پدر جان
ما همه نیک می دانیم که هر چه داریم از تو داریم
و هر چه ما به دست آورده ایم همه آن چیزهایی است که تو به آنها نرسیده ای
و به خاطر ما از آنها گذشته ای و هیچ وقت به رویمان نیاورده ای .
پدر جان فقط می توانیم بگوییم سپاس ، سپاس برای این همه گذشت و ایثار .
روزت مبارک
.
.
.
پدر جان ، تو را از جان و دل دوست میداریم
و از خدای مهربان برایت طول عمر با عزت خواستاریم .
بر دستان پر مهرت بوسه میزنیم و روز پدر را تبریک میگوییم .
.
.
.
پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی . من می دانم که با چه
سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که
برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است ، روزت مبارک . . .

.
.
.
پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 548
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 16,418
  • بازدید کلی : 2,207,723