loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 672 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

.: فال امروز پنجشنبه 19 آذر 94 :.

ورود به آرشیو فال روزانه

 

 

متولد فروردین : امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

متولد اردیبهشت : شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

متولد خرداد : شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

متولد تیر : با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

متولد مرداد : شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

متولد شهریور : اگر امروز یكی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت كرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فكر می‌كنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول كنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه كاری قرار دارند و با وجود اینكه این مهمانی یك مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار كنید ممكن است فرصت‌های كاری خوبی نصیبتان شود.

متولد مهر : امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود، گاهی هم به مانع بربخورید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود. درعوض تصمیم بگیرد که در سال جدید آرام تر حرکت کنید و در طول راه نیز از تجربیات خود لذت ببرید.

متولد آبان : شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

متولد آذر : موضوعی در زندگی شما وجود دارد که هیچ کس از آن خبر ندارد شاید یک نگرانی راجع به یک رابطه شخصی باشد. اگر شما یک شریک آرام و ساکت در محل کار دارید زمان بسیار خوبی است که قراردادها و بعضی تغییرات را دوباره بررسی کنید.آنقدر صبر نکنید تا دیر شود؛ همین امروز با یک دوست مورد اعتماد مشورت کنید زمانیکه فرصت دارید تا در محیطی بدون استرس آن را انجام دهید.

متولد دی : سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

متولد بهمن : موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

متولد اسفند : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری كردن از یك زخم كهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اكنون شما فرصتی برای تغییر كردن دارید؛ و برای این كار لازم است كه بیشتر از یك بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید كه چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این كار شما خواهید توانست كه به جلو حركت كنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 607
  • بازدید ماه : 1,782
  • بازدید سال : 16,477
  • بازدید کلی : 2,207,782