loading...
اس ام اس بازی - اس ام اس عاشقانه - فال و طالع بینی
admin بازدید : 888 سه شنبه 03 آذر 1394 نظرات (0)

.: اس ام اس خنده دار آذر ماه 94 :.

ورود به آرشیو اس ام اس های خنده دار

http://www.axgig.com/images/77573148837908906928.jpg

 

مجرد بودنمو
-----------
مدیون قیافه های درب و داغون همتونم
مرررسی که زشتید
خخ
.
.
.

خانومایی که مهریه شون مکه بود
بزارید اجرا..!
-------
چرا صداتون در نمیاد
خخ
.
.
.
دختره اومده pvمیگه اس ام اس هات قشنگه
باهام دوست میشی
بهش گفتم:
برنامه ات برای فردا چیه میای بریم بیرون..؟
میگه:علوم,هدیه آسمانی,بخوانیم ,ورزش..!
سوم ابتدایی بود
خخخخ
.
.
.
ی مدت ابرو شیطانی مد بود
الانم ناخون شیطانی مد شده
من می ترسم ی مدت دیگه دخترا تو خیابون سوار چوب بشن بیان بیرون
پرواز کنن
.
.
.
همه حسابوما خالی کردم
٢ دوتا النگو بردم فروختم
از بانک وام گرفتم
از صبح هم تو صفم
بلاخره مادر شوهرم رو واسه مکه ثبت نام کردم واسه سال دیگه
اخیش راحت شدم
.
.
.
ارامش الانم مدیون همسرم هستم
که
وجود نداره!!
مرسی که نیستی
فداآآت
ستاره بچینی
رویای عمیق ببینی
خونه ننت بمونی
بوووووووس
.
.
.
یه سلامی بکنیم خدمت اون دانشجویی که امروز رفت دانشگاه
کلاس تشکیل نشده
سلام ضایع
سلام دانشگا ندیده
.
.
.
دیشب رفتم کمک همسایه اسباب کشی داشتن
----------
من دختر همسایه با هم مبل بلند کردیم
با هم دیگه گفتیم یا علی
اشتباهی عشق آغاز شد
حالا پیله کرده باید منو بگیری
.
.
.
تلویزیون میگه:
جوونا باید مسیر زندگیشون مشخص کنن تا موفق بشن
-------------
یهو بابام میگه:
مسیرشون که مشخصع
اینترنت...آشپزخونه
اینترنت...دستشویی
اینترنت...تخت خواب
.
.
.
گوشیمون میخوره زمین سکته می کنیم
-----------
شوهرمون میخوره زمین خنده میکنیم
چ موجوداتی هستیم
خخخ
.
.
.
دس دس انبر دس
-------------
دماغ مدیر چ گندس
خخخ
.
.
.
اینایی که تو عصبانیت هر چی بهشون دوست داری میگید
آخر هم بغلت میکنن میگن باشه فقط تو اروم باش
------------
من از اینا میخام
کسی نی/؟؟
.
.
.
بهت نمیاد مسافر کش باشی
-------
ترفند جدید دخترا برای ندادن پول کرایع
.
.
.
دختره زشت بود
دلم براش سوخت لایکش کردم
--------
برگشته میگه عجب سلیقع گوهی داری
.
.
.
یکی از بچه های گروه هست از من خوشش میاد
امیدوارم بفهمه خودش بیاد خاص من

جدیدترین روش مخ زنی تو گروه بصورت دست جمعی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 340
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 1,749
  • بازدید سال : 16,444
  • بازدید کلی : 2,207,749